Forum www.wonderlandonline.fora.pl Strona Główna
->
Pomoc
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy Forum.
----------------
Komunikaty
Opinie i sugestie
Błędy i problemy
Powitania, pożegnania
Skargi i zażalenia
Newsy
----------------
Newsy
Wonderland Online
----------------
Rozmowy
Postacie
Pomoc
Poradniki
Gildie
Szukam Party
Wonder Art
Targ
----------------
Aries
Taurus
Gemini
Cancer
Leo
Virgo
Scorpio
Hyde Park
----------------
O wszystkim i o niczym
Inne gry
ShoutBox
----------------
ShoutBox
Bannery
----------------
Bannery
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Marduk
Wysłany: Wto 18:43, 14 Paź 2008
Temat postu:
Roku już nie uczęszcza na forum, wchodzi tylko czasami, Klaudusia przychodzi od czasu do czasu, a Chołek nie okazał żadnego znaku życia od miesiąca. Co do twojego pytania to najlepsza jest broń w zwarciu, a jaka to już musisz sam wybrać. Odradzam broń obuchową. Możesz sobie wybrać pomiędzy mieczem, a toporem. Dla twojego buildu chyba najlepszy jest miecz, ponieważ nie inwestujesz aż tak dużo w obronę.
LinqHunter
Wysłany: Wto 16:42, 14 Paź 2008
Temat postu:
a dla assassina jaka broń najlepsza?
ps.
czemu tylko ty zawsze odpisujesz ? gdzie są inni ?! xD
Marduk
Wysłany: Wto 16:38, 14 Paź 2008
Temat postu:
Łuk to inny typ boni niż miecz, czy topór. Obrażenia od łuku są większe jeżeli inwestujesz w agi.
LinqHunter
Wysłany: Wto 14:25, 14 Paź 2008
Temat postu:
co agi da ?? mam 14lvl Great Long Bow 20str 12con 5 agi, dmg to jakieś ~150 w mocne drzewo (które ma ok. 168hp)
Marduk
Wysłany: Wto 10:15, 14 Paź 2008
Temat postu:
Dodawanie tylko do str jest złym zabiegiem budując wojownika. Twój poziom CON musi być równy twojemu lvlowi, a resztę pakuj w STR. Twoje obrażenia z łuku nie mogą być duże, bo nie dodajesz pkt w AGI. A co do profesji assasina to jest to postać o bardzo dużym dmgu fizycznym, wykorzystująca też np. zatrucie bądź ogłuszenie. Najlepiej wybrać żywioł FIRE iiiii... tu masz parę możliwości do wyboru. Możesz dodać do Wis albo 0 pkt, albo 11 pkt, albo 42 pkt (oczywiście nie od razu). Do CON około 100-150 pktów, 50 do AGI i resztę do STR. Taki jest końcowy build, dlatego musisz sobie rozdysponować jak będziesz rozdawał pkt na poziom. myśle że dobrym posunięciem byłoby na każdym lvlu dodawać jeden pkt do CON, i do 11 lvla 2 pozostałe dodawać do STR i WIS. Dzięki temu otrzymasz zatrucie. Następnie rozwijaj już jak będziesz chciał.
LinqHunter
Wysłany: Pon 18:31, 13 Paź 2008
Temat postu:
no kurde dalej nie wiem xD
zrobiłem postać ma 10lvl i wszystkie pkt dodałem w str, wyszło ze mam 34 str (101atk) i dmg jest wyższy ale obrona fatalna i ciężko się expi, co chwila do wanny trzeba się wbijać
nie wiem mam jeszcze większy problem niż przedtem ponieważ, z jednej strony chciałbym być paladynem, lecz niema on zbyt wielu czarów (o ile w ogóle jakieś ma) no a dmg z samego łuku jest średni, a z drugiej strony chciałbym być rycerzem, ma on więcej czarów i w ogóle lubię rycerzy. Zależy mi na tym by mieć dobre pvp tylko nie wiem jaka profesja będzie do tego najlepsza
@@@
aha i czym się charakteryzuje postać typu assassin, bo taką postacią bym chciał zostać
Marduk
Wysłany: Nie 10:28, 12 Paź 2008
Temat postu:
nie polecam takiego zabiegu, choć możesz spróbować. Z reguły wiem, że:
1. Będziesz wolniej zdobywał poziom, bo będziesz miał problemy z duża ilością wrogów.
2. Będziesz musiał często się leczyć i tracić czas na to bo w każdej prawie walce dostawać będziesz większy dmg.
PS. W poprzednim poście miało być rozwijanie wis do 55 i wtedy dodawanie 2 int 1 con
PSS. Od razu mówie, że jest to już podrasowane budowanie postaci, bo będziesz dodawał do 2 odporności, więc będą one trochę słabsze niż normalnie gdybyś dodawał tylko do jednej, ale budowanie maga wymaga takiego zabiegu.
LinqHunter
Wysłany: Nie 8:30, 12 Paź 2008
Temat postu:
Hej, a jeśliby przez pierwsze 10-15lvli dodawać pkt tylko do tego co zwiększa dmg, czyli np. u rycerza do str a magowi do int, wiem ze wtedy miałbym bardzo słabą obronę ale na kolejnych poziomach przydzielałbym rycerzowi 2 str i 1 con a u maga 2 int i 1 wis albo 2 int i 1 con na zmianę i zwiększałby się dmg i obrona.
Marduk
Wysłany: Sob 18:11, 11 Paź 2008
Temat postu:
Z magem to jest też różnie. Int zwiększa atak magiczny. Wis zwiększa obronę magiczną oraz ilość many. Myśle że najlepszym rozwiązaniem jest dodawanie punktów na zasadzie 2 int 1 wis i 2 int 1 con na zmianę, a kiedy zdobędziesz 52 wis dodawaj 2 int 1 wis. Najlepiej też jeżeli wybierzesz sobie np postać More i dodasz mu większość w wis, żeby na początku nie mieć problemów z maną.
LinqHunter
Wysłany: Sob 17:02, 11 Paź 2008
Temat postu:
aha, a jeśli mag to pkt dodawać do int i wis ??
Marduk
Wysłany: Sob 16:58, 11 Paź 2008
Temat postu:
Nie można z góry określić jaka profesja ma największy lvl. W grze wyróżniamy dwa typy obrażeń. Obrażenia magiczne, oraz obrażenia fizyczne. Różne potwory mają różne odporności na nie, czyli krótko mówiąc może się zdarzyć tak, że mimo że np. mag ma większy dmg to będzie się męczył dłużej z jakimś potworem niż Wojownik, bo dany potwór ma dużą odporność na magię. Z reguły można powiedzieć, że największy dmg zadaje żywioł ognia, więc powinieneś go raczej wybrać, a czy ma to być mag czy wojownik musisz zadecydować sam i rozwijać go w danym kierunku.
LinqHunter
Wysłany: Sob 13:35, 11 Paź 2008
Temat postu: Profesja
Siemka, właśnie zakładam nową postać na serwerze Leo i mam pytanko, jaką postać i jaką profesje (rycerz, paladyn, mag) wybrać by zadawać największy dmg. Zalezy mi na tym by ta postać zadawała jak największy dmg na jaknajmniejszym lvlu no i ogólnie
@@@
aha i jeszcze jedno, jeśli naprzyklad polecicie mi Daniela to jaki żywioł to niego jeszcze napiszcie
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin